środa, 21 października 2015

Do tych co mają wątpliwości,

Muszę napisać coś Wam szybciutko.
Tyle ludzi ile pisało do mnie w ciągu ostatnich 7 dni to ciężko zliczyć.
Chcecie jechać ale się boicie, wytłumacze że nie ma czego, to że nie wiadomo co na to rodzice, że nie dacie rady z uczelnią, że nie zbierzecie pieniędzy, że nie jesteście pewni biura, zarobków. Na każdy mój argument jest kolejna wymówka. 
A ja Wam powiem tyle- zawsze znajdzie się kolejna.
 Ja wiem, że wyjazd drogi, że studia ważne, że rodzice się boją [tutaj powiem Wam że jedna z czytelniczek aby przekonać rodziców pokazała im mojego bloga i kazała czytać posty- udało się- zgodzili się!] ale zamiast mówić o marzeniach lepiej je spełniać! I nie tyczy się to tylko wyjazdu do USA, ale każdej kwestii w życiu- mniej mówmy a więcej róbmy!
Osobiście, nie mam pojęcia jak będzie w tym roku czy dam rade wyjechać na chociaż dwa miesiące bo zaczęłam studiować drugi kierunek, a na prawie mam jeden egzamin do zdania z zeszłego roku i jak go nie zdam to nie zdam roku trzeciego bo tego egzaminu na warunku wziąć nie można ;) Pieniędzy na razie też za bardzo nie mam, ale do zapłaty 1szej raty mam jeszcze 30 dni od podpisania umowy i jestem pewna że coś wymyślę i dam radę bo zawsze daję. 
Ryzykujcie, kombinujcie i spełniajcie marzenia bo jak nie teraz to kiedy?!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...