sobota, 27 czerwca 2015

Praca w Glacier National Park

Długo nie pisałam, a to dlatego, że jestem już w Glacier National Park, gdzie pracuję i dużo chodzę po górach, żeby później zrobić post z najpiękniejszymi ścieżkami z tego miejsca.
Przyjechałam tu dokładnie 2 tygodnie temu 14.06.2015 o 3 w nocy. Tego samego dnia o 8.30 stawiłam się w human resources gdzie musiałam zapłacić depozyt za mieszkanie, podpisać kilka dokumentów ogólnie- check in. Następnie odbyło się orientation, czyli manager tłumaczył nam historie parku, czego od nas wymagają, jak się zachować w czasie pożaru, co nam wolno a czego nie wolno. Po spotkaniu manager zaprowadził mnie do miejsca, gdzie wybrałam pokój oraz z kim chce mieszkać przez cały sezon. Mieszkam z Amerykanką o imieniu Liz, która jest przeurocza i pomocna jak zresztą większość ludzi w Ameryce. 
Tego samego dnia po orientation, check in i rozpakowaniu się poszłam na hiking połączony z campingiem. Aby dostać miejsce na campground  musieliśmy iść do ranger station aby otrzymać pozwolenie. 
Wybraliśmy się na upper two medicine lake.





Kolejne 5 dni pracowałam. Tydzień wygląda tak, że pracuję 5 na zmiany od 6 do 11,30 lub od 16.30 do 22.30, a 2 dni mam wolne. Pracuję na stanowisku dinning room attendant, moja praca polega na pomocy kelnerom, czyli sprzątanie stolików, dolewanie kawy/herbaty/wody, rozmawianie z klientami, ogólnie milutko. 

Po rannych zmianach zazwyczaj chodzę w góry.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...