piątek, 26 lutego 2016

interview przed interview - nagranie

Zbliża się  czas interview z pracodawcami, dlatego zdecydowałam umieścić na youtube jak wygląda interview przed interview, czyli gdy decydują czy w ogóle chcą z Tobą przeprowadzić rozmowę właściwą. Jest to rozmowa Amerykanina z osobą rekrutującą. Myślę, że przyda się Wam zobaczyć jak Amerykanie się wypowiadają, jak wszystko jest 'cool' i jak bardzo podekscytowani są mówiąc 'I am so excited'.
Mam nagrane również właściwe interview, jednak jest one przeprowadzone ze mną i chyba się za bardzo wstydzę :D
W każdym razie, enjoy ;)







Link do nagrania znajduję się tutaj


Jakie są Wasze odczucia co do rozmowy? 
Bo ja najpierw byłam zaskoczona tym, że mało rozmawiali o danym stanowisku. Dopiero Mike mi wytłumaczył, że stara się przecież o pozycję bellman czyli osoby, która ma pierwszy kontakt z gościem hotelowym, musi go dobrze przywitać i zagadać, zainteresować czymś, porozmawiać, więc on miał i taki cel na rozmowie bo to jakie ma doświadczenie to przecież rekruter widzi  w Cv. Ciekawe spojrzenie ;) 




Ps. więcej o interview przeczytacie tutaj i tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...