środa, 4 listopada 2015

Biuro one globe - wzmożona czujność.

Kolejny wpis z serii wzmożona czujność przy wyborze biura. Poprzedni wpis tutaj  
Raz jeszcze napisze - Nie piszę 'nie korzystajcie z niego' bo każdemu trzeba dawać drugą szanse, ale po prostu podwójna czujność wymagana ;)
Tym razem po prostu umieszczę print screeny z jednego z forum. 
Oczywiście w bardzo profesjonalnym programie- paint usunęłam imiona, nazwiska oraz zdjęcia profilowe osób, które wypowiadały się w danym temacie.









dodam również print screena rozmowy prywatnej z jedną z osób, również wycięte w profesjonalny sposób imię, nazwisko i zdjęcie profilowe ;)






i kolejny print screen rozmowy prywatnej z jedną z osób, również wycięte w profesjonalny sposób imię, nazwisko i zdjęcie profilowe ;



No cóż, przykro mi coś takiego czytać, nie chciałabym się znaleźć w miejscu wyżej wymienionych osób. Szkoda, że są ludzie którzy rezygnują z wyjazdu bo biuro, które wybrali okazało się niekompetentne. 
Mam nadzieję, że w tym roku proponować będą realne oferty i wywiążą się ze swoich zobowiązań a każdy z uczestników przeżyje niesamowitą przygodę ;)




1 komentarz:

  1. Nie polecam tego biura. W moim przypadku również nie było żadnego kontaktu od biura. Żadnych informacji dotyczących planowanego interview oraz nie zostałem poinformowany o zmianie pracodawcy jak i o terminie rozmowy z pracodawcą. Ta firma sama zmieniła bez mojej zgody pracodawcę i miasto i czekałem ponad 3 miesiące aż w końcu zrezygnowałem z wyjazdu z nimi. Przestrzegam wszystkich przed nimi

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...