piątek, 27 lutego 2015

Wypłata

Od pracodawcy wynagrodzenie możemy dostać w formie czeku lub podać konto bankowe na które będzie one przesyłane. Zarówno czek jak i przelew doręczany jest co 2 tygodnie. 
Gdy pracodawca nie daje nam możliwości przesyłania wynagrodzenia na konto dostajemy czek.  Można z nim iść do banku gdzie dostaniemy gotówkę lub zasilić konto bankowe, lub udać się do wyznaczonego punktu w miejscu pracy gdzie możemy spieniężyć czek. Możemy spieniężyć czek tylko osobiście za wcześniejszym okazaniem karty pracowniczej. Należy to zrobić w ciągu 90 dni od otrzymania czeku. 
W Yellowstone było zastrzeżenie, że możemy wypłacić jeden czek dziennie, chyba, że wcześniej powiadomiliśmy pracowników, że w danym dniu chcemy spieniężyć kilka czeków. Czasem Pani szły na rękę i gdy miały odpowiednią ilość gotówki, wypłacały gotówkę nawet z 3 czeków.  
Ja konta nie zakładałam, zbierałam czeki do szuflady gdy mi brakowało gotówki szłam spieniężyć czek, a dzień przed zakończeniem kontraktu spieniężałam resztę czeków i część dałam koleżance na konto a część do walizki/plecaka/torebki :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...